Skip to content

“Marškinėlių” rėmimuose pirmauja bundeslyga

balandžio 22, 2010

Visuomet susiduriu su vertimo dilema, kai klabama apie “shirt sponsorship”. Kaip reikėtų versti lietiviškai?

Tiek to, paliksime tai kitam kartui, nes yra įdomus pats faktas, kad bendrai pagal tokių rėmimų dydį Europoje pirmauja Vokietijos Bundeslyga. Turbūt daugelis atiduotų pirmenybę Anglijos Priemier lygai, tačiau ji yra antroje vietoje:

A report by the consulting group StageUp indicates that Germany’s Bundesliga dominates the revenue from shirt sponsorship and has actually widened the gap with the English Premier League. This is at a time when the total shirt sponsorship revenue across Europe’s five biggest leagues has dropped to EUR 365 million, a 2.6 per cent drop, this season. This is still better than the double digit drop in the overall corporate communication budget.

Daugiau galima paskaityti čia.

Advertisements
No comments yet

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: